Auteur Topic: Opruiming  (gelezen 2968 keer)

jnijkerk

• Newbie
  • *
    • Bekijk profiel
Opruiming
« Gepost op: februari 12, 2017, 12:31:43 pm »
Zoals ik in een ander bericht al zei: Ik ben hier nieuw. Nu moet je natuurlijk als nieuwkomer voorzichtig zijn met je kritiek, maar als eigenaar en beheerder van een aantal websites moet mij iets van het hart.

Ik kom hier ontzettend veel berichten tegen die uit het stenen tijdperk stammen. Bijvoorbeeld uit 2014. En zelfs een mededeling van iemand die er nogasl wat van af schijnt te weten dat na versie 5 SpeedBalance niet meer wordt inderhouden en dat ergens twee jaar geleden de stekker er uit zou zijn gegaan. Ik heb vorige week versie 6 gedownload... Kennelijk is dit toch niet het geval.

Het komt mij voor dat het verstandig zou zijn om alle berichten na één jaar te laten verdwijnen, en de zaken die van blijvend belang zijn te verplaatsen naar een knowledge-base. Die natuurlijk wel wordt opgeschoond, bij voorbeeld wanneer versie 7 uitkomt of wanneer de belastingdoenst failliet gaat. ;-)

Maar zo, het spijt mij het te moeten zeggen, is het een onoverzichtelijke bende die zelfs mensen op het verkeerde been kan zetten.  Vooral de nieuwkomers. Wat jammer is omdat het niet ten voordele van dit schitterende boekhoudpakket is.

Frank

• Administrator
  • Full Member
    • Bekijk profiel
    • SpeedBalance Forum
Re: Opruiming
« Reactie #1 Gepost op: april 22, 2017, 12:48:10 pm »
Welkom op het SpeedBalance forum!
Goed dat je opmerkt dat er e.e.a. aan vernieuwing, verbetering en actualisatie toe is.
Het is altijd goed als leden meedenken.

Voor de duidelijkheid; dit is een online discussie-forum, wat betekent dat de gebruikers zelf input kunnen leveren, en elkaar kunnen helpen met vragen, problemen, boekhoud-issues, etc.
Kortom, plaats gerust in de relevante topics je feedback, en schiet eventueel een moderator aan om daar waar noodzakelijk de onjuiste informatie aangepast te krijgen.

Op een non-profit website als deze is alle hulp welkom, en in plaats van tijd en moeite steken in het plaatsen van waarde-oordelen als "bende", zou ik juist zeggen dat je beter jouw energie en ervaring als "eigenaar en beheerder van een aantal websites" kunt inzetten om daadwerkelijk de informatievoorziening van dit forum te verbeteren, en er een goedwerkende community van te maken :)