Auteur Topic: Registreren op het forum  (gelezen 3641 keer)

Anne

• Newbie
  • *
    • Bekijk profiel
Registreren op het forum
« Gepost op: mei 26, 2016, 12:58:15 pm »
Hallo Allemaal,

Ik ben Anne en intussen totaal gefrustreed door de problemen die ik met Speed balance ondervindt en daarbovenop de problemen die ik had met het registreren op dit forum waar ik wat antwoorden hoopte te vinden.
Ca. 24 uur na mijn eerste poging en 6 aanmeldingen verderop is het dan eindelijk gelukt. Met stomme verbazing zit ik dan weer te kijken naar het fenomeen dat ik 60 minuten ingelogd zal blijven.
Wat moet ik het éérste doen om die 60 minuten zo vruchtbaar mogelijk te maken suist het door mijn hoofd.
Dat wordt het volgende verzoek:

Kan er een topic komen over de registratie procedure en hoe het op dit forum werkt. Gewoon een handleidingkje voor gebruikers die niet zo veel sjoechem hebben van dit soort procedures op het internet.

In ieder geval al vast bedankt voor het bestaan van dit forum.

Cosara

• Hero Member
    • Bekijk profiel
    • Cosara
Re: Registreren op het forum
« Reactie #1 Gepost op: mei 26, 2016, 02:19:43 pm »
Beste Anne, welkom op het forum.

De registratie procedure is als volgt ...
1. registreren knop aanklikken.
2. verplichte velden invullen.
3. verificatievelden invullen.
4. registerknop aanklikken.
... eenvoudiger kan het niet.

Welke problemen ondervindt je met SpeedBalance?

Anne

• Newbie
  • *
    • Bekijk profiel
Re: Registreren op het forum
« Reactie #2 Gepost op: mei 27, 2016, 09:43:28 am »
Hallo Cosara,

Dank je wel.

Ik heb die vier stappen wel vijf, zes maal moeten uit voeren voor ik geregistreerd was.

Onderzoek op de site leerde me dat je aanmelding eerst goed gekeurd moet worden.
Ja, dan is het net wanneer kijkt degene die dat moet doen in de box. Misschien werkt die wel buitenshuis, dan kan het wel laat worden.
Geduld is een schoone zaak.

De volgende dag was er nog geen bevestigingsmail dus weer aan de gang mijn inlognaam was zelfs onbekend. Weer opnieuw beginnen en weer geen teken van leven.

Zoeken naar data van laatste posts, misschien is dit forum intussen wel onbemand dacht ik.
Dat leek niet waarschijnlijk dus weer gegevens invullen.

Mmmmm, het wachtwoordvakje blijft roze en de rest niet.
Misschien speciale tekens of cijfers toe voegen.
Daarna kwam er enige beweging in de aanmeldings procedure en ontving ik a'la'minute drie lege mails en één met de inlogcode.

My, my, hoe ingewikkeld kan iets simpels zijn. Als ik dit al niet eens kan, hoe kan ik dan ooit de boekhouding op rail krijgen. :(

Bij inloggen staat er dat ik 60 minuten ingelogd kan blijven, ik zie geen mogelijkheid om dit te verlengen.
In de praktijk blijk ik na anderhalf uur nog steeds ingelogd en zonder problemen alle bijlagen te kunnen zien die ik de dag ervoor niet kon zien. Dat is in ieder geval heel fijn.

Nu ik een post gezet heb is het wel handig dat ik een mail krijg wanneer iemand daar op reageerd. Ik kan niet iedere dag de site controleren of iemand ergrens op reageerd. Instellingen in mijn profiel aanpassen en dan denk ik het voor elkaar te hebben.
Weer mis gedacht, ik reageer nu omdat ik je bericht op het forum tegen kom, er is géén notificatie in mijn mailbox beland.

Dat is het zo'n beet je Cosara.
Zou ik werkelijk de enige sul zijn die dit soort problemen heeft of haken meer mensen af voor ze ingelogd zijn omdat ze zich de tijd niet gunnen om te blijven proberen?

Who kows... als dat zo is zou dat jammer zijn.

Fijne dag en hartelijke groet

Anne